Το βαθύ παιχνίδι των εικόνων¹
Τι γίνεται όταν μια εικόνα παραλλαχτεί πολλές φορές, και επαναληφθεί ακόμα
περισσότερες;
Γίνεται τελικά μια μη-εικόνα;
ή μια εικόνα παραμύθι, μια εικόνα που προτείνει ιστορίες.
Η απόλυτη ορατότητα με τυφλώνει².
– μια εγκατάσταση 8,90x4 μ., που εκτείνεται διαγώνια μέσα στο χώρο της γκαλερί
Gazon Rouge. Ένας χάρτινος τοίχος.
– Αποτελείται από επαναλαμβανόμενα φωτοτυπημένα χαρτάκια που εικονίζουν
μικρά κεφάλια σε κυμαινόμενες διαστάσεις. ∆ιάμετρος από 2εκ. έως και 8 εκ.
– Πυρήνας αυτού του έργου μια φωτοτυπία A4, που πάρθηκε απευθείας από
επιφάνεια πλαστικού δαπέδου, πάνω στην οποία είχα επέμβει επισημαίνοντας και
εν συνεχεία σχεδιάζοντας τα τυχαία σχήματα.
– με χρώμα, με αυξομείωση μεγεθών, με διαφορετικό κόψιμο, και σε κάθε
περίπτωση αλλαγή στη γειτονική παράθεση, προσπάθησα να διαφυλάξω
ένα μικρό ατομικό χαρακτηριστικό για το καθένα απ’ αυτά τα σχήματα.
–Ένας, κανένας και εκατό χιλιάδες³
ή ένας, εκατό χιλιάδες, κανένας.
Ρ. Π., Ιούλιος–∆εκέμβριος 2005
1. G. Bachelard. Η ποιητική του χώρου.
2. P. Eluard (ελεύθερη απόδοση).
3. L. Pirandello.
The deep game of images¹
What happens when an image is changed many times and repeated
even more times?
Does it become a non-image in the end?
Or an image-fairytale, an image that suggests stories.
The ultimate vision makes me blind².
- An installation 8,90m x 4m that expands diagonally in the space of
Gazon Rouge Gallery. A paper wall.
- It consists of repeated photocopied small pieces of paper that depict
small faces in variable dimensions. Diameter: from 2cm up to 8 cm.
- The core of this work is an A4 photocopy that was taken directly
from a plastic floor surface on which I had interfered pointing and
then drawing accidental shapes.
- Using color, fluctuated sizes, different cuttings, and different
neighboring position in every case, I tried to preserve a small
personal characteristic for every one of these shapes.
- One, no one, and one hundred thousand³
or one, one hundred thousand, no one.
R. P., July–December 2005
1. G. Bachelard. Η ποιητική του χώρου.
2. P. Eluard (ελεύθερη απόδοση).
3. L. Pirandello.
1. Photocopied page with images (numbered) that were used for the composition of the work
2 ως 8, 11. Η Απόλυτη Ορατότητα Με Τυφλώνει, 2006 Απόψεις της εγκατάστασης στην γκαλερί Gazon Rouge, Αθήνα
2 to 8, 11. The Ultimate Vision Makes Me Blind, 2006 Installation view, Gazon Rouge Gallery, Athens
9,10,12,13,14.
9,10,12,13,14.
15 ως 20. Σχέδια για την εγκατάσταση στην γκαλερί Gazon Rouge, Αθήνα 2006
15 to 20. Drawings for the installation at Gazon Rouge Gallery, Athens 2006
21.
21.
22 ως 29. Τα θέματα που συγκρότησαν το έργο
22 to 29. The images that composed the work